DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10582
|
Назва: | Професійна спрямованість вивчення фізико-математичних дисциплін майбутніми вчителями трудового навчання |
Автори: | Корець, О.М. |
Ключові слова: | вивчення фізико-математичних дисциплін майбутній вчитель майбутній вчитель трудового навчання компетентність компетентність педагога навчальна дисципліна “Загальна фізика” вчитель технологічної галузі студент |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У системі фахової підготовки майбутніх вчителів технологій чільне місце займає формування їх технічної компетентності у процесі вивчення циклу фізико-математичних навчальних дисциплін, які розв’язують два
взаємопов’язані завдання – забезпечення фундаментальності та пропедевтики техніко-технологічної їх підготовки. Пропедевтика такого формування повинна брати свій початок при опануванні природничо-наукових навчальних дисциплін, які вивчаються на початковій стадії здобуття освітнього рівня бакалавра. Фундаментальність їх
полягає в тому, що вони є базою для вивчення студентами загальнотехнічних дисциплін. Для вирішення поставленого завдання необхідно здійснити професійно спрямований виклад теоретичного матеріалу та проведення практичних занять з фізико-математичних навчальних дисциплін. |
Опис: | Корець О. М. Професійна спрямованість вивчення фізико-математичних дисциплін майбутніми вчителями трудового навчання / О. М. Корець // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 119-121. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10582 |
Розташовується у зібраннях: | Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|