DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10582

Назва: Професійна спрямованість вивчення фізико-математичних дисциплін майбутніми вчителями трудового навчання
Автори: Корець, О.М.
Ключові слова: вивчення фізико-математичних дисциплін
майбутній вчитель
майбутній вчитель трудового навчання
компетентність
компетентність педагога
навчальна дисципліна “Загальна фізика”
вчитель технологічної галузі
студент
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У системі фахової підготовки майбутніх вчителів технологій чільне місце займає формування їх технічної компетентності у процесі вивчення циклу фізико-математичних навчальних дисциплін, які розв’язують два взаємопов’язані завдання – забезпечення фундаментальності та пропедевтики техніко-технологічної їх підготовки. Пропедевтика такого формування повинна брати свій початок при опануванні природничо-наукових навчальних дисциплін, які вивчаються на початковій стадії здобуття освітнього рівня бакалавра. Фундаментальність їх полягає в тому, що вони є базою для вивчення студентами загальнотехнічних дисциплін. Для вирішення поставленого завдання необхідно здійснити професійно спрямований виклад теоретичного матеріалу та проведення практичних занять з фізико-математичних навчальних дисциплін.
Опис: Корець О. М. Професійна спрямованість вивчення фізико-математичних дисциплін майбутніми вчителями трудового навчання / О. М. Корець // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 119-121.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10582
Розташовується у зібраннях:Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
52.pdf142,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок