DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10578

Назва: Педагогічні детермінанти організації підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності
Автори: Гібалова, Н.В.
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології навчання
майбутній вчитель
національна система освіти
цифрові технології навчання
початкова школа
Нова українська школа
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У сучасному світі відбувається об’єктивний процес проникнення інформаційних технологій в усі галузі суспільства. Актуальним, наразі, є інтеграція цифрових технологій у освітні процеси, що потребує підготовки висококваліфікованих фахівців, педагогів нового покоління в цілому і вчителів початкової школи, зокрема. Важливість інформатизації освіти відображено в низці державних та нормативних документів, а саме: Концепції нової української школи, Законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про національну програму інформатизації», Проекті державного стандарту загальної початкової школи, де підкреслюється необхідність оновлення змісту, форм і методів професійної підготовки педагогічних працівників на основі прогресивних концепцій та запровадження новітніх технологій.
Опис: Гібалова Н. В. Педагогічні детермінанти організації підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності / Н. В. Гібалова // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 111-112.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10578
Розташовується у зібраннях:Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
48.pdf139,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок