DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10576

Назва: Педагогічний потенціал українського пісенно-танцювального фольклору
Автори: Ткаченко, М.В.
Ключові слова: пісенний фольклор
фольклор
педагогічний потенціал фольклору
педагогічний процес
пісенно-танцювальний фольклор
виховання школяра
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Аналізуючи педагогічний потенціал українського пісенно-танцювального фольклору, зазначимо, що в умовах сьогодення перед педагогічною наукою постає цілий комплекс вимог, серед яких найважливіше місце займає проблема відродження національної школи, формування духовно багатої особистості. Сучасне прагнення до духовного відродження та гуманізації культури нерозривно пов’язане із зверненням до культурної спадщини й усвідомленням духовних традицій українського народу. Фольклор – невід’ємна складова частина національної духовної культури, яка в концентрованій формі подає одночасно народну філософію, етику й естетику, створюючи неповторний національний образ світу.
Опис: Ткаченко М. В. Педагогічний потенціал українського пісенно-танцювального фольклору / М. В. Ткаченко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 106-108.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10576
Розташовується у зібраннях:Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
46.pdf141,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок