DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10561

Назва: Сучасні пріоритети професійно-практичної підготовки педагога-хореографа в структурі вищої педагогічної освіти
Автори: Благова, Т.О.
Ключові слова: підготовка педагога
педагог-хореограф
педагогічна освіта
заклад вищої освіти
вища педагогічна освіта
студент-хореограф
хореографічна освіта
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Модернізація фахового становлення майбутнього педагога-хореографа у вищому педагогічному навчальному закладі зумовлена зміною підходів і технологій навчання, які інтенційно зосереджені на формуванні у випускників професійних компетентностей, значущих особистісних якостей, високого рівня виконавської та педагогічної майстерності. Формування змісту хореографічної підготовки в освітньому середовищі педагогічного ВНЗ має бути зорієнтованим на створення сприятливих умов для творчого становлення студента-хореографа, активізацію його індивідуальних ресурсів задля повноцінної самореалізації в майбутній професії. У вищій педагогічній школі професійно-практична підготовка педагога-хореографа є багаторівневою та багатоцільовою системою, де хореографічна освіта нерозривно пов’язана із формуванням загальнопедагогічних компетентностей, актуалізацією розвитку особистісних якостей, інтелектуальної та емоційної сфер у майбутнього фахівця.
Опис: Благова Т. О. Сучасні пріоритети професійно-практичної підготовки педагога-хореографа в структурі вищої педагогічної освіти / Т. О. Благова // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 88-89.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10561
Розташовується у зібраннях:Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
37.pdf140,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок