DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10555
|
Назва: | "Етика" і "мораль": теоретична і нормативна проблематика |
Автори: | Кравченко, П.А. |
Ключові слова: | мораль етика нормативна етика теоретична етика етичні концепції |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Неодмінною темою у всіх, без винятку, етичних концепціях мораль може бути лише в тому випадку, якщо її розуміти в найбільш широкому сенсі, у сенсі найоб’ємнішого набору ціннісних орієнтацій і способів поведінки людей. Незважаючи на те, що в європейській культурній традиції
поняття «етика» та «мораль» етимологічно співмірні, за етикою все ж зберігається значення, зовсім не обов’язкове для моралі, а саме: розсудливість,
раціональність. Власне цей раціонально-розсудковий компонент моральної
свідомості ще за часів античності був понятійно відокремлений від іншої
частини моральної свідомості й визначений як етика. Вона в цій інтерпретації і є частиною моральної свідомості, конституйована рефлексивно, тобто в
певному розумінні вона є системою моральних суджень. |
Опис: | Кравченко П. А. "Етика" і "мораль": теоретична і нормативна проблематика / П. А. Кравченко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 74-77. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10555 |
Розташовується у зібраннях: | Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|