DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10551

Назва: Творча особистість учителя як ефективний інструмент педагогічного впливу
Автори: Боловацька, Ю.І.
Ключові слова: особистість
вчитель
педагогічний вплив
особистість вчителя
майбутній вчитель
студент педагогічного вузу
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У контексті нашого дослідження актуальною є проблема підготовки вчителя та розвиток його творчої індивідуальності. Коли говорять про творчу особистість учителя, то мають на увазі: сформованість творчих здібностей, наявність творчого потенціалу, потреби в творчій діяльності на користь суспільства з метою самореалізації, самоствердження; диференціацію творчої діяльності, (музиці, хореографії, театральному мистецтві); певний рівень творчих досягнень; особистісний стиль творчості; наявність особливої ієрархії мотивів, серед яких місце змістоутворюючого займає мотив творчого самоствердження.
Опис: Боловацька Ю. І. Творча особистість учителя як ефективний інструмент педагогічного впливу / Ю. І. Боловацька // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 66-68.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10551
Розташовується у зібраннях:Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
27.pdf166,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок