DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10541
|
Название: | Етика віртуального спілкування тьютора |
Авторы: | Процай, Л.П. |
Ключевые слова: | спілкування віртуальне спілкування етика віртуального спілкування тьютор дистанційне навчання мережеве спілкування GoogleClassroom |
Issue Date: | 2018 |
Краткий осмотр (реферат): | З розвитком Інтернет-технологій наприкінці ХХ століття з'явилася нова форма спілкування – віртуальне спілкування. Поява електронної пошти та смс-сервісів частково замінила послуги традиційного поштового листування та візуального спілкування, що спричинило, насамперед, мобільність у передачі інформації, подоланні географічних кордонів та психологічних бар’єрів комунікації.
Для віртуального спілкування створено спеціальні інтерактивні сервіси,
які підтримують “живу бесіду” в режимі реального часу між співрозмовниками (двома, декількома або групами людей) різних міст, країн, континентів або спільнот. Сьогодні інтерактивні віртуальні комунікації є невід’ємним складником будь-якої організації, у тому числі й у закладах освіти. Останнє десятиліття віртуальне спілкування активно поширюється в науковій галузі як засіб проведення Інтернет-конференцій, семінарів, майстер-класів, тренінгів тощо. |
Описание: | Процай Л. П. Етика віртуального спілкування тьютора / Л. П. Процай // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 56-58. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10541 |
Appears in Collections: | Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|