DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10537
|
Назва: | Особливості педагогічної системи вчителя |
Автори: | Клименко, Ю.О. |
Ключові слова: | вчитель педагогічна система освітній процес педагогічна система вчителя особистість педагогічний процес |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | Складна природа педагогічної діяльності постійно є предметом наукових та публіцистичних дискусій. Освітня діяльність і педагогічна свідомість
суспільства в цілому, як і решта сфер соціальної реальності, знаходяться у
стані суттєвих змін. Найбільш вагомим є те, що педагогічна діяльність втрачає риси спонтанного, буденного виконання вчителями дій передачі знань. Педагог-практик прагне зрозуміти основи своєї діяльності, звертається до науки як до інструменту рефлексії. Це зумовлює принципову зміну погляду на реальний освітній процес: освіта – не формування особистості із заданими властивостями, а створення умов для прояву та розвитку особистості. |
Опис: | Клименко Ю. О. Особливості педагогічної системи вчителя / Ю. О. Клименко // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 47-49. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10537 |
Розташовується у зібраннях: | Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|