DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10507
|
Название: | "Інститут естетики дитинства" у мріях і реаліях академіка І. А. Зязюна |
Авторы: | Карапузова, Н.Д. |
Ключевые слова: | Зязюн Іван Андрійович педагог Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка освітнє середовище |
Issue Date: | 2018 |
Краткий осмотр (реферат): | Розвиток освіти безпосередньо пов’язаний із запровадженням середовищних ідей та вирішенням проблем естетизації освітнього середовища. Історично склалося так, що модель естетизації освітнього середовища
Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка, зокрема психолого-педагогічного факультету, була започаткована з
ініціативи колишнього ректора, видатного українського вченого, філософа,
академіка Івана Андрійовича Зязюна і базується на його унікальній науково-методичній парадигмі естетики педагогічної дії. «Немає педагогіки без педагога, стверджує академік І. А. Зязюн, оскільки педагогічні цілі й завдання реалізуються у педагогічній діяльності, лише
переломлюючись крізь призму особистості вчителя. |
Описание: | Карапузова Н. Д. "Інститут естетики дитинства" у мріях і реаліях академіка І. А. Зязюна / Н. Д. Карапузова // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна", 5-6 березня 2018 року / Нац. акад. пед. наук України [та ін.] ; [редкол.: Сулаєва Н. В. та ін.]. - Полтава : АСМІ, 2018. - С. 10-12. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10507 |
Appears in Collections: | Формальна і неформальна освіта у вимірах педагогіки добра Івана Зязюна
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|