|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Автореферати та дисертації >
Автореферати >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10468
|
Назва: | Організація педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання |
Автори: | Карапузова, І.В. |
Ключові слова: | навчання педагогічна підтримка майбутній учитель |
Дата публікації: | 2010 |
Короткий огляд (реферат): | Система вищої освіти України зорієнтована на розв’язання складних питань підготовки фахівців з глибокими знаннями, мобільними вміннями, усебічно компетентних в галузі своєї професійної діяльності та суспільного життя.
Водночас сучасна система освіти має створювати умови для саморозвитку й самореалізації індивіда, що передбачає: а) орієнтацію цілей, завдань, змісту, форм і методів на особистість, здатну до саморозвитку; б) демократизацію суб’єкт-суб’єктних стосунків викладач-студент на засадах взаємоповаги та співпраці; в) гуманістичний характер забезпечення інтелектуального розвитку студентів, формування бажання й умінь навчатися упродовж життя.
Ця проблема набуває особливої значущості в процесі навчання майбутніх учителів, професійним завданням яких є, по-перше, готовність до постійного саморозвитку й адекватного вибору способів розв’язання професійних задач, по-друге, розвиток власної гуманістичної позиції й умінь реалізовувати її в педагогічній діяльності, що вимагає від викладачів вищого навчального закладу розкриття потенційних можливостей кожного студента, толерантного ставлення до нього як до суб’єкта навчання і саморозвитку, всебічної підтримки й допомоги в подоланні труднощів у навчанні.
Проте, як засвідчують бесіди зі студентами та аналіз результатів анкетування (543 особи), 72,19% майбутніх учителів зазначають, що мають певні труднощі в навчанні, але не знають і не вміють їх долати. Повну відсутність допомоги і підтримки з боку викладачів у подоланні труднощів у навчанні відзначають 32,22% студентів. Виявлено, що майбутні вчителі не готові до надання педагогічної підтримки школярам, хоч 87,48% респондентів висловили побажання набути необхідних для цього знань та вмінь. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10468 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|