DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Автореферати та дисертації >
Автореферати >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10468

Назва: Організація педагогічної підтримки майбутніх учителів у процесі навчання
Автори: Карапузова, І.В.
Ключові слова: навчання
педагогічна підтримка
майбутній учитель
Дата публікації: 2010
Короткий огляд (реферат): Система вищої освіти України зорієнтована на розв’язання складних питань підготовки фахівців з глибокими знаннями, мобільними вміннями, усебічно компетентних в галузі своєї професійної діяльності та суспільного життя. Водночас сучасна система освіти має створювати умови для саморозвитку й самореалізації індивіда, що передбачає: а) орієнтацію цілей, завдань, змісту, форм і методів на особистість, здатну до саморозвитку; б) демократизацію суб’єкт-суб’єктних стосунків викладач-студент на засадах взаємоповаги та співпраці; в) гуманістичний характер забезпечення інтелектуального розвитку студентів, формування бажання й умінь навчатися упродовж життя. Ця проблема набуває особливої значущості в процесі навчання майбутніх учителів, професійним завданням яких є, по-перше, готовність до постійного саморозвитку й адекватного вибору способів розв’язання професійних задач, по-друге, розвиток власної гуманістичної позиції й умінь реалізовувати її в педагогічній діяльності, що вимагає від викладачів вищого навчального закладу розкриття потенційних можливостей кожного студента, толерантного ставлення до нього як до суб’єкта навчання і саморозвитку, всебічної підтримки й допомоги в подоланні труднощів у навчанні. Проте, як засвідчують бесіди зі студентами та аналіз результатів анкетування (543 особи), 72,19% майбутніх учителів зазначають, що мають певні труднощі в навчанні, але не знають і не вміють їх долати. Повну відсутність допомоги і підтримки з боку викладачів у подоланні труднощів у навчанні відзначають 32,22% студентів. Виявлено, що майбутні вчителі не готові до надання педагогічної підтримки школярам, хоч 87,48% респондентів висловили побажання набути необхідних для цього знань та вмінь.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10468
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
avtoref-karapuzova.pdf249,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок