DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Автореферати та дисертації >
Автореферати >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10404
|
Назва: | Особливості розвитку мотиваційно-ціннісної сфери майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти |
Автори: | Мишко, Н.М. |
Ключові слова: | мотиваційно-ціннісної сфера майбутній психолог психолог друга вища освіта |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасний етап розвитку України характеризується як перехідний в економічному, соціальному та культурному аспектах. Складні й мінливі умови суспільного життя спричиняють підвищення інтересу до психології як науки та потребу в отриманні фахової психологічної допомоги. В умовах популяризації діяльності психолога попит на цю спеціальність зростає з кожним роком, тому з’явилися напрями не тільки з підготовки, а й перепідготовки студентів за спеціальністю «Психологія». Сучасна психолого-педагогічна практика сьогодні зіткнулася із суперечностями між необхідністю постійного підвищення професійної компетентності і недостатньою вивченістю проблеми мотивації професійної перепідготовки майбутнього психолога, умов, факторів і механізмів становлення адекватної мотивації професійного зростання.
Актуальність дослідження, визначається обставинами спеціальної прискореної підготовки психологів (з числа колишніх педагогів, медиків, економістів тощо), які фактично оволодівають новою професією та відсутністю досліджень особливостей мотиваційно-ціннісної сфери таких студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10404 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|