DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Збірник наукових праць >
Психолого-педагогічні аспекти розвитку особистості в сучасному світі >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10372

Назва: Соціальна ідентифікація як психологічна умова становлення соціального статусу школяра в учнів початкової школи
Автори: Москаленко, Л.С.
Ключові слова: початкова школа
школяр
соціальний статус
школа
соціальна ідентифікація
учень
поведінка
соціальна група школярів
молодший школяр
Дата публікації: 2007
Короткий огляд (реферат): Становлення молодшого школяра як суб’єкта самосвідомості супроводжується новими якісними змінами, що виявляються у поглибленні процесу самопізнання на засадах розвитку здатності до самоаналізу. Молодший шкільний вік є важливим етапом формування соціальної ідентичності особистості. Вступивши до школи, дитина стає школярем не одразу, це становлення, входження до шкільного життя триває протягом всієї початкової школи. Соціальний статус є інтегральним показником положення соціальної групи та її представників у суспільстві, в системі соціальної ієрархії та суспільних відносин, яке характеризує систему прав, привілеїв і обов’язків, котрі має його носій (Б.Г. Ананьєв, Є.А. Ануфрієв, Р. Лінтон, С.Н. Тимашов, Т. Хоуменс, Т. Шибутані ін.). Будучи початково зовнішнім явищем по відношенню до особистості, соціальний статус заломлюється через систему її внутрішніх умов, інтеріоризується в її структурі (Б.Г. Ананьєв, Б.І. Додонов, В.С. Мерлін, Л.Е. Орбан-Лембрик ін.). Функціонування соціального статусу в системі соціальної стратифікації суспільства забезпечується двома зустрічними соціальними процесами: розподілом соціальних статусів між індивідами та соціалізацією носіїв статусів (М.Джонсон, М.Райлі, А.Фонер).
Опис: Москаленко Л. С. Соціальна ідентифікація як психологічна умова становлення соціального статусу школяра в учнів початкової школи / Л. С. Москаленко // Психолого-педагогічні аспекти розвитку особистості в сучасному світі : Збірник наукових праць. – Полтава: Освіта, 2007. – С. 83-89.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10372
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні аспекти розвитку особистості в сучасному світі

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
19.Москаленко.pdf241,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок