DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(9) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10274

Назва: Тенденції професійної підготовки вчителів США у вітчизняній педагогічній теорії
Автори: Шандрук, С.І.
Ключові слова: вчитель
професійна підготовка
США
педагогічна теорія
порівняльно-педагогічне дослідження
система професійної підготовки вчителів
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): У статті робиться аналіз вітчизняних порівняльно-педагогічних досліджень з проблеми професійної підготовки американських вчителів як важливе джерело для визначення стратегічних напрямів розвитку педагогічної освіти в Україні; вивчається питання розвитку, функціонування та реформування системи професійної педагогічної освіти; досліджується реформування системи освіти відповідно до потреб забезпечення безперервного характеру освіти.
Опис: Шандрук С. І. Тенденції професійної підготовки вчителів США у вітчизняній педагогічній теорії / С. І. Шандрук // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2012. – Вип. 9. – С. 319–324. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10274
Розташовується у зібраннях:2012(9)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Shandruk.pdf190,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок