DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(9) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10248
|
Назва: | Принципи організації та проведення педагогічного експеременту (1945 – 1991 рр.) |
Автори: | Панасенко, Е.А. |
Ключові слова: | педагогічний експеримент експеримент педагогічний експеримент проведення експерименту дослідник-експериментатор |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблему принципів організації та проведення експериментів у науково-педагогічних дослідженнях радянського періоду. Визначено основні принципи: історизм; цілісне вивчення педагогічного явища (процесу); принцип комплексного використання методів наукового дослідження; принцип вивчення педагогічних явищ (процесів) у їхньому розвиткові та динаміці; принцип об’єктивності проведення (обліку, фіксації, кількісного та якісного аналізу результатів) експерименту; принцип єдності навчання, виховання та вивчення дитини; принцип оптимальності відбору експериментальних методик; принцип педагогічної ефективності. Зроблено акцент на тому, що ці принципи є основними правилами, вимогами до підготовки, організації та проведення педагогічного експерименту, знаходяться в тісному взаємозв’язку, виявляються одночасно і залежать від особистості та дослідницьких умінь педагога-експериментатора. |
Опис: | Панасенко Е. А. Принципи організації та проведення педагогічного експеременту (1945 – 1991 рр.) / Е. А. Панасенко // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2012. – Вип. 9. – С. 181–187. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10248 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(9)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|