DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(9) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10232
|
Назва: | Вхідні та вихідні потоки процесу «Формування змісту освітніх послуг» як складники науково-методичного забезпечення і результат підготовки викладача до педаго- гічної діяльності |
Автори: | Козинець, І.І. |
Ключові слова: | система управління якістю процеси системи процес «Формування змісту освітніх послуг» вхідні потоки вихідні потоки програма моніторингу показники результативності науково-методичне забезпечення проект програми |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | Теоретично обґрунтувано формування системи науково-методичного забезпечення професійної підготовки студентів економічних спеціальностей в умовах функціонування системи управління якістю згідно з міжнародними стандартами. Відповідно до алгоритму виконання процесу «Формування змісту освітніх послуг» визначено складники науково - методичного забезпечення. Для активізації впровадження інтерактивних технологій навчання в навчальний процес запропоновано проект програми «Навчальний посібник-2013». |
Опис: | Козинець І. І. Вхідні та вихідні потоки процесу «Формування змісту освітніх послуг» як складники науково-методичного забезпечення і результат підготовки викладача до педагогічної діяльності / І. І. Козинець // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2012. – Вип. 9. – С. 96–101. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10232 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(9)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|