DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(9) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10232

Назва: Вхідні та вихідні потоки процесу «Формування змісту освітніх послуг» як складники науково-методичного забезпечення і результат підготовки викладача до педаго- гічної діяльності
Автори: Козинець, І.І.
Ключові слова: система управління якістю
процеси системи
процес «Формування змісту освітніх послуг»
вхідні потоки
вихідні потоки
програма моніторингу
показники результативності
науково-методичне забезпечення
проект програми
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Теоретично обґрунтувано формування системи науково-методичного забезпечення професійної підготовки студентів економічних спеціальностей в умовах функціонування системи управління якістю згідно з міжнародними стандартами. Відповідно до алгоритму виконання процесу «Формування змісту освітніх послуг» визначено складники науково - методичного забезпечення. Для активізації впровадження інтерактивних технологій навчання в навчальний процес запропоновано проект програми «Навчальний посібник-2013».
Опис: Козинець І. І. Вхідні та вихідні потоки процесу «Формування змісту освітніх послуг» як складники науково-методичного забезпечення і результат підготовки викладача до педагогічної діяльності / І. І. Козинець // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2012. – Вип. 9. – С. 96–101. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10232
Розташовується у зібраннях:2012(9)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kozinets.pdf214,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок