DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
20 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10190

Назва: Літня польова практика - важливий напрямок формування екологічної компетентності школярів у позакласних навчальних закладах
Автори: Усатих, Т.О.
Ключові слова: позашкільна освіта
компетентність
12-річна школа
загальна середня освіта
діяльность позашкільних освітньо-виховних закладів
польові дослідження
літня польова практика
екологічна компетентность
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Соціальні і духовні зміни, що відбуваються в Україні, зумовили необхідність модернізації змісту освіти. У зв’язку з цим Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) проголошує освіту ХХІ століття освітою для людини, сутність якої полягає у вихованні компетентної особистості, яка володіє не лише знаннями, високими моральними якостями і є професіоналом, а й уміє діяти адекватно у відповідних ситуаціях, застосовуючи знання й беручи на себе відповідальність за свою діяльність. Дослідженню проблеми реалізації компетентнісного підходу в позашкільній освіті велику увагу приділяє Биковська О.В.. Дослідниця вважає, що компетентнісний підхід носить закономірний характер і виходить з узагальнення практики. Він виступає проти однобічного характеру і передбачає посилення практичної спрямованості освіти, засвоєння підростаючим поколінням компетентностей, що дозволить їм повноцінно реалізувати себе в сучасних умовах. Серед головних функцій компетентнісного підходу в позашкільній освіті авторка виділяє: формування компетентної особистості; забезпечення якості позашкільної освіти та підвищення ефективності процесу навчання, виховання, розвитку та соціалізації. Компетентність дослідниця розглядає як особистісну характеристику людини, яка повноцінно реалізує себе в житті, володіючи відповідними знаннями, вміннями, навичками, досвідом та культурою.
Опис: Усатих Т. О. Літня польова практика - важливий напрямок формування екологічної компетентності школярів у позакласних навчальних закладах / Т. О. Усатих // Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі. XX Каришинські читання : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2013 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т педагогіки НАПН України, Полтавська міська рада та ін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. – С. 354-356.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10190
Розташовується у зібраннях:20 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
179.pdf240,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок