|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
20 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10190
|
Назва: | Літня польова практика - важливий напрямок формування екологічної компетентності школярів у позакласних навчальних закладах |
Автори: | Усатих, Т.О. |
Ключові слова: | позашкільна освіта компетентність 12-річна школа загальна середня освіта діяльность позашкільних освітньо-виховних закладів польові дослідження літня польова практика екологічна компетентность |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Соціальні і духовні зміни, що відбуваються в Україні, зумовили необхідність
модернізації змісту освіти. У зв’язку з цим Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) проголошує освіту ХХІ століття освітою для людини, сутність якої полягає у вихованні компетентної особистості, яка володіє не лише знаннями, високими моральними якостями і є професіоналом, а й уміє діяти адекватно у відповідних ситуаціях, застосовуючи
знання й беручи на себе відповідальність за свою діяльність. Дослідженню проблеми реалізації компетентнісного підходу в позашкільній освіті велику увагу приділяє Биковська О.В.. Дослідниця вважає, що компетентнісний підхід носить закономірний характер і виходить з узагальнення практики. Він виступає проти однобічного характеру і передбачає посилення практичної спрямованості освіти, засвоєння
підростаючим поколінням компетентностей, що дозволить їм повноцінно реалізувати себе в сучасних умовах. Серед головних функцій компетентнісного підходу в позашкільній освіті авторка виділяє: формування компетентної особистості; забезпечення якості позашкільної
освіти та підвищення ефективності процесу навчання, виховання, розвитку та соціалізації. Компетентність дослідниця розглядає як особистісну характеристику людини, яка повноцінно реалізує себе в житті, володіючи відповідними знаннями, вміннями, навичками, досвідом та культурою. |
Опис: | Усатих Т. О. Літня польова практика - важливий напрямок формування екологічної компетентності школярів у позакласних навчальних закладах / Т. О. Усатих // Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі. XX Каришинські читання : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2013 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т педагогіки НАПН України, Полтавська міська рада та ін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. – С. 354-356. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10190 |
Розташовується у зібраннях: | 20 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|