DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
20 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10183
|
Назва: | Місце самостійних дослідницьких робіт школярів у природі в навчанні біології та підготовка студентів-біологів до їх проведення |
Автори: | Суряднова, В.П. |
Ключові слова: | школяр навчання біології студенти-біологи методика організації самостійних спостережень учнів ботанічні екскурсії зоологічні екскурсії курс «Природознавство» |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України в 2012 р. затверджені нові
навчальні програми з біології для загальноосвітніх навчальних закладів усіх ступенів, за якими значно скорочене спілкування учнів із природою: суттєво зменшена кількість екскурсій, не подана орієнтовна тематика досліджень учнів у природі, не передбачено проведення дослідів і спостережень на шкільній навчально-дослідній земельній ділянці та
участь учнів у природоохоронних заходах. Це загрожує відчуженням учнів від природи та від землі. У зв’язку з цим центр ваги в дослідницькій роботі учнів доцільно перенести на самостійну роботу в позаурочний час. Стан наукової підготовки випускників загальноосвітніх закладів у сфері освіти сьогодні в недостатній мірі відповідає практичним потребам суб’єктів попиту й пропозицій даних послуг. У час, коли відбувається екологізація всіх галузей економіки, учнівська дослідницька робота має виконати завдання не лише поглиблення та конкретизації знань, але
й слугувати формуванню в молоді бережливого відношення до природи. |
Опис: | Суряднова В. П. Місце самостійних дослідницьких робіт школярів у природі в навчанні біології та підготовка студентів-біологів до їх проведення / В. П. Суряднова // Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі. XX Каришинські читання : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2013 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т педагогіки НАПН України, Полтавська міська рада та ін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. – С. 337-340. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10183 |
Розташовується у зібраннях: | 20 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|