DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
20 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10182

Назва: Організація самостійної роботи студентів при вивченні фармацевтичної ботаніки у контексті кредитно-модульної системи
Автори: Струменська, О.М.
Ковальська, Н.П.
Махиня, Л.М.
Ключові слова: самостійна робота студентів
вивчення фармацевтичної ботаніки
кредитно-модульна система
самостійні заняття студентів
фармацевтична освіта
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Впровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах України у контексті Болонського процесу відображає основну стратегію Державної програми розвитку вищої освіти. Вища освіта – це система знань, умінь, навичок, якими мають оволодіти студенти у період навчання з метою досягнення рівня фахівця вищої кваліфікації у своїй професії. Реформування вищої освіти спрямоване на те, щоб зробити навчальний процес більш умотивованим, прозорим, творчим. В основі формування у студентів повноцінної навчально-пізнавальної діяльності лежить, насамперед, активна самостійна діяльність. Концепції самостійної роботи студентів (СРС) визначають її структуру (цілі, мотиви, засоби здійснення), організаційні підходи, методи контролю, визначають рівні її сформованості. Розвиток та вдосконалення у студентів мотивів, що стимулюють навчання, вміння чітко визначити та досягнути учбових цілей шляхом застосування конкретних прийомів розуміння та запам`ятовування навчального матеріалу є запорукою всебічного глибокого опанування дисциплін.
Опис: Струменська О. М. Організація самостійної роботи студентів при вивченні фармацевтичної ботаніки у контексті кредитно-модульної системи / О. М. Струменська, Н. П. Ковальська, Л. М. Махиня // Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі. XX Каришинські читання : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2013 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т педагогіки НАПН України, Полтавська міська рада та ін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. – С. 335-337.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10182
Розташовується у зібраннях:20 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
171.pdf260,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок