|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
20 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10175
|
Назва: | Природознавство у початковій та основній школі - пропедевтика чи формування біологічних знань? |
Автори: | Скиба, М.М. Буяло, Т.Є. |
Ключові слова: | природознавство початкова школа основна школа формування біологічних знань пропедевтика |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Введення двогодинного курсу «Природознавство» в 1-4-х класах, продовження вивчення його в 5-му класі, новий зміст програм потребує усвідомлення важливості і ролі саме учителя молодших класів у формуванні знань школярів про природу. Як показав аналіз програми з природознавства для 1-4-х класів, учитель початкової школи має володіти
досить ґрунтовними знаннями з усіх предметів природничого циклу, насамперед з біології, географії, дещо в меншій мірі з хімії, фізики та астрономії. При цьому знання основ цих наук мають бути сформовані в учителя на рівні розуміння та власних переконань для пояснення
учням складних природних явищ. З іншого боку, учителям природничих дисциплін основної школи слід мати чітко
окреслений перелік понять, уявлень, умінь і навичок учнів, що вже сформовані у початковій школі, з метою систематичного їх використання для актуалізації знань на уроці. Варто грамотно формулювати запитання, завдання, проблемні ситуації, ігрові прийоми і відслідковувати рівень володіння учнями природничим матеріалом, отриманим в початкових класах. |
Опис: | Скиба М. М. Природознавство у початковій та основній школі - пропедевтика чи формування біологічних знань? / М. М. Скиба, Т. Є. Буяло // Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі. XX Каришинські читання : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2013 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т педагогіки НАПН України, Полтавська міська рада та ін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. – С. 320-322. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10175 |
Розташовується у зібраннях: | 20 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|