DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
20 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10175

Назва: Природознавство у початковій та основній школі - пропедевтика чи формування біологічних знань?
Автори: Скиба, М.М.
Буяло, Т.Є.
Ключові слова: природознавство
початкова школа
основна школа
формування біологічних знань
пропедевтика
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Введення двогодинного курсу «Природознавство» в 1-4-х класах, продовження вивчення його в 5-му класі, новий зміст програм потребує усвідомлення важливості і ролі саме учителя молодших класів у формуванні знань школярів про природу. Як показав аналіз програми з природознавства для 1-4-х класів, учитель початкової школи має володіти досить ґрунтовними знаннями з усіх предметів природничого циклу, насамперед з біології, географії, дещо в меншій мірі з хімії, фізики та астрономії. При цьому знання основ цих наук мають бути сформовані в учителя на рівні розуміння та власних переконань для пояснення учням складних природних явищ. З іншого боку, учителям природничих дисциплін основної школи слід мати чітко окреслений перелік понять, уявлень, умінь і навичок учнів, що вже сформовані у початковій школі, з метою систематичного їх використання для актуалізації знань на уроці. Варто грамотно формулювати запитання, завдання, проблемні ситуації, ігрові прийоми і відслідковувати рівень володіння учнями природничим матеріалом, отриманим в початкових класах.
Опис: Скиба М. М. Природознавство у початковій та основній школі - пропедевтика чи формування біологічних знань? / М. М. Скиба, Т. Є. Буяло // Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі. XX Каришинські читання : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2013 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т педагогіки НАПН України, Полтавська міська рада та ін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. – С. 320-322.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10175
Розташовується у зібраннях:20 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
164.pdf291,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок