DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
20 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10171

Назва: Формування сучасного природничо-наукового та духовного світогляду студентів-медиків на основі вивчення спадщини відомих науковців-природодослідників
Автори: Сирова, Г.О.
Петюніна, В.М.
Шаповал, Л.Г.
Чаленко, Н.М.
Ключові слова: студент -медик
природничо-науковий світогляд
духовний світогляд
науковці природодослідники
кафедра медичної та біоорганічної хімії Харківського національного медичного університету
студентська конференція
медична освіта
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Реформування та вдосконалення освіти було й залишається важливою складовою частиною соціальної політики нашої країни. Вимоги до рівня підготовки лікаря, до його професійних і особистісних якостей, цінностей, професійної спрямованості мислення, емоційно-вольових якостей, здібностей та компетенцій, неухильно підвищуються. Згідно сучасних вимог до освіти, кожний молодий спеціаліст, незалежно від спеціальності та характеру роботи, повинен володіти як фундаментальними знаннями, професійними вміннями та навичками, так і досвідом творчої та науково-дослідної роботи. Особливого значення ці вимоги набувають у підготовці майбутніх лікарів. Робота лікаря – це постійний науково-дослідний та творчий процес на сучасній базі фундаментальних знань. Реформування та вдосконалення освіти було й залишається важливою складовою частиною соціальної політики нашої країни. Вимоги до рівня підготовки лікаря, до його професійних і особистісних якостей, цінностей, професійної спрямованості мислення, емоційно-вольових якостей, здібностей та компетенцій, неухильно підвищуються. Згідно сучасних вимог до освіти, кожний молодий спеціаліст, незалежно від спеціальності та характеру роботи, повинен володіти як фундаментальними знаннями, професійними вміннями та навичками, так і досвідом творчої та науково-дослідної роботи. Особливого значення ці вимоги набувають у підготовці майбутніх лікарів. Робота лікаря – це постійний науково-дослідний та творчий процес на сучасній базі фундаментальних знань. Тому в ищих медичних навчальних закладах (ВМНЗ) існує необхідність не тільки накопичувати професійні знання і уміння, а також і створювати умови виховання, які б спирались на вищі духовні цінності та привити студентам-медикам такі духовно-моральні орієнтації, завдяки яким у своєму житті та в медичній практиці вони будуть керуватися принципами добра, милосердя, совісті та співчуття.
Опис: Сирова Г. О. Формування сучасного природничо-наукового та духовного світогляду студентів-медиків на основі вивчення спадщини відомих науковців-природодослідників / Г. О. Сирова, В. М. Петюніна, Л. Г. Шаповал, Н. М. Чаленко // Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі. XX Каришинські читання : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2013 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т педагогіки НАПН України, Полтавська міська рада та ін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. – С. 312-314.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10171
Розташовується у зібраннях:20 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
160.pdf290,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок