DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
20 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10164

Назва: Використання опорних конспектів як засобу формування базових хімічних понять учнів
Автори: Сальнікова, В.О.
Ключові слова: хімічна освіта
учень
особистісно-орієнтоване навчання
опорний конспект
вивчення хімії
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): В умовах особистісно-орієнтованого навчання використання опорних схем та алгоритмів розв'язку є одним із засобів навчання, що дозволяє учням глибше усвідомити мету і результати власної праці. Завдання вчителя полягає в тому, щоб забезпечити умови, необхідні для розвитку й ефективного використання як мимовільної, так і довільної пам'яті у процесі формування системи хімічних понять. Цьому, на нашу думку, може сприяти використання опорних конспектів (сигналів), головна мета яких, як зазначав В. Ф. Шаталов, полягає у «викладенні навчального матеріалу таким чином, щоб на основі логічних зв'язків навчальний матеріал став доступним, закарбувався у довготривалій пам'яті». Опорні конспекти, схеми-опори, алгоритми — це згусток інформації уроку, що допомагає відокремити основне, запам'ятати, узагальнити та систематизувати знання, спланувати діяльність.
Опис: Сальнікова В. О. Використання опорних конспектів як засобу формування базових хімічних понять учнів / В. О. Сальнікова // Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі. XX Каришинські читання : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2013 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т педагогіки НАПН України, Полтавська міська рада та ін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. – С. 295-296.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10164
Розташовується у зібраннях:20 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
153.pdf251,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок