|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
20 Каришинські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10111
|
Назва: | Модель підготовки майбутніх учителів хімії до організації науково-дослідницької роботи школярів |
Автори: | Опришко, В.О. |
Ключові слова: | школяр майбутній вчитель хімії науково-дослідницька робота школярів організація учнівської діяльності |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Для досягнення високого рівня готовності майбутніх учителів хімії до організації
науково-дослідної роботи професійна підготовка потребує спеціального моделювання. Педагогічне моделювання базується на активних методах навчання, які вже увійшли в практику підготовки майбутніх фахівців. На думку таких вчених як О.В Бондаревської, С.І. Подмазіна, О.С.Гребенюк, В.В.Гузєєва, В.І.Данильчук, В.В. Давидова та інших, вони суттєво збільшують рівень підготовки студента, допомагають формуванню його професійної
спрямованості, розвитку творчого потенціалу. Модель підготовки майбутніх учителів хімії до організації науково-дослідницької роботи школярів визначає мету, завдання, принципи, зміст, функції, форми і методи їх науково-методичної підготовки. Головною її ознакою є діалектична цілісність усіх компонентів, блоків, зовнішніх і внутрішніх факторів. Структурність моделі зумовлює
необхідність взаємозв’язків і відношень її компонентів, блоків і факторів у їх сукупності. |
Опис: | Опришко В. О. Модель підготовки майбутніх учителів хімії до організації науково-дослідницької роботи школярів / В. О. Опришко // Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі. XX Каришинські читання : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2013 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т педагогіки НАПН України, Полтавська міська рада та ін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. – С. 255-256. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10111 |
Розташовується у зібраннях: | 20 Каришинські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|