DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра педагогічної майстерності та менеджменту імені І.А. Зязюна >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
20 Каришинські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10010

Назва: Значення навчально-дослідної ділянки в шкільному курсі біології
Автори: Іщенко, В.І.
Дебела, Я.Г.
Ключові слова: науково-дослідна ділянка
вчитель біолоігї
шкільна ділянка
урок біології
шкільний курс біології
біологічна освіта
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): В шкільному курсі біології дуже важливо давати знання про практичне значення овочевих культур. Обов`язково повинен бути перелік всіх родин, відповідно до яких відносяться певні види. Слід зазначити, що для позакласної роботи в школі повинні бути наявні дослідні ділянки, де потрібно провести досить багато досліджень. В умовах фізичної праці школярі не лише загартовуються, але й навчаються. Тож в таких умовах, на прикладі представника родини Гарбузових – Cucumis sativus l можна дізнатися багато корисного і цікавого. По-перше, значну роль в організації навчання на шкільній навчально-дослідній ділянці виконує вчитель. Він повинен прочитати учням техніку безпеки і обов’язково слідкувати за їх поведінкою. На уроках біології, вчитель завчасно розповідає про певний вид, про його морфологічні та екологічні особливості, умови, де він вирощується. Можливо розповідає цікаві факти про відношення культури до температурного режиму, до зволоженості або ж вплив світла на розвиток культури, тощо.
Опис: Іщенко В. І. Значення навчально-дослідної ділянки в шкільному курсі біології / В. І. Іщенко, Я. Г. Дебела // Методика навчання природничих дисциплін у вищій та середній школі. XX Каришинські читання : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., (Полтава, 29-30 трав. 2013 р.) / за заг. ред. М. В. Гриньової ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, Ін-т педагогіки НАПН України, Полтавська міська рада та ін. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2013. – С. 142-143.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10010
Розташовується у зібраннях:20 Каришинські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
69.pdf251,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок