|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Автори Сосой, Г.С.
Відображення результатів від 10 до 22 із 22
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2021 | Використання ділової гри як ефективного засобу оволодіння усним іншомовним професійним спілкуванням студентів | Дейнека, С.О.; Сосой, Г.С. |
2021 | Вплив оцінювання на мотивацію до вивчення іноземних мов у студентів вищих навчальних закладів | Дейнека, С.О.; Сосой, Г.С. |
2021 | Збірник текстів та вправ з англійської мови для самостійної роботи студентів І курсу українського відділення «UKRAINE IN THE SPOTLIGHT» | Сосой, Г.С.; Вєнєвцева, Є.В. |
2020 | Збірник тестів з англійської мови для студентів І-IV курсів українського відділення | Сосой, Г.С. |
2012 | Збірник тренувальних діалогів "A new language - a new word" | Сосой, Г.С.; Тимінська, І.М. |
2007 | Методичні рекомендації до практичного заняття з англійської мови | Сосой, Г.С. |
2021 | Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів першого курсу освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 035.041 Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська) з дисципліни «Практична фонетика англійської мови» | Вєнєвцева, Є.В.; Медведська, І.М.; Сосой, Г.С. |
2021 | Мотиваційний ефект учбового матеріалу у вивченні іноземної мови студентами вищих навчальних закладів | Дейнека, С.О.; Сосой, Г.С. |
2022 | Навчання іноземної мови з використанням дистанційних технологій | Сосой, Г.С.; Дейнека, С.О. |
2022 | Особливості перекладу англійських ідіом | Сосой, Г.С.; Дейнека, С.О. |
2024 | Переваги й недоліки застосування методики CLIL у ЗЗСО | Воскобойник, В.І.; Сосой, Г.С. |
2021 | Проблема мотивації у подальшому вивченні іноземних мов випускників вищих навчальних закладів | Дейнека, С.О.; Сосой, Г.С. |
2013 | Тести з англійської мови для студентів II, III, IV курсів спеціальності 6.020303 "Філологія. Мова і література (німецька)» | Сосой, Г.С.; Тимінська, І.М. |
Відображення результатів від 10 до 22 із 22
|