|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Автори Луньова, Т.В.
Відображення результатів від 1 до 20 із 62
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2015 | A Brief Companion to Arakin 4 | Луньова, Т.В. |
2023 | Interplay of language and culture | Lunyova, T.; Луньова, Т.В. |
2022 | Towards establishing a conceptual framework for crossdisciplinary approach to case studies in continuing professional development of university lecturers | Borm, J.; Grynova, M.; Lunyova, T.; Kohut, I.; Гриньова, М.В.; Луньова, Т.В.; Когут, І.В. |
2020 | Актуалізація концепту AUSTRALIA / АВСТРАЛІЯ в есе Пітера Фуллера про живописну творчість Сідні Нолана: лінгвокогнітивний аналіз | Луньова, Т.В. |
2009 | Англійська мова в лінгвокогнітивній парадигмі. Методичні рекомендації для студентів спеціальності 7.010103 “Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька)” | Луньова, Т.В. |
2009 | Англійська мова в лінгвокогнітивній парадигмі. Програма навчальної дисципліни для студентів 1 курсу спеціальностей 6.020203 “Філологія. Мова та література (англійська, німецька)”, 6.020203 “Філологія. Мова та література (німецька, англійська)”. | Луньова, Т.В. |
2009 | Англійська мова в лінгвокогнітивній парадигмі. Програма навчальної дисципліни для студентів 5 курсу спеціальностей 7.010103 “Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька)”, 7.010103 “Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література. Мова та література (англійська)” | Луньова, Т.В. |
2009 | Англійська мова в лінгвокогнітивній парадигмі. Програма навчальної дисципліни для студентів 5 курсу спеціальності 7.010103 “Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська, німецька)” | Луньова, Т.В. |
2018 | Англійська мова у різних функціональних сферах | Артюх, В.М.; Білоус, І.М.; Кравченко, В.Л.; Луньова, Т.В.; Медведська, І.М. |
2023 | Вдосконалення викладання у вищій освіті: теорія та практика | Калашнікова, С.; Базелюк, Н.; Базелюк, О.; Фазан, В.В.; Лобода, Д.О.; Когут, І.В.; Луньова, Т.В. |
2021 | Вербальне моделювання іспанської картини світу як елемент метаекфразису в есе Джона Берджера про творчість Дієго Веласкеса: когнітивно-поетологічний аналіз | Луньова, Т.В. |
2020 | Вершина літа (квіткова елегія) | Луньова, Т.В. |
2009 | Весна іде, нові ідеї несе | Луньова, Т.В. |
2021 | Використання відеоматеріалів TED Talks для розвитку м’яких навичок під час вивчення англійської мови у закладах вищої освіти | Луньова, Т.В. |
2022 | Використання матеріалів платформи TED Talks для викладання дисципліни «Лінгвістична антропологія» за методологією CLIL | Луньова, Т.В. |
2022 | Використання популярних англомовних пісень для виховання екологічного світогляду студентської молоді | Луньова, Т.В. |
2010 | Вікна | Луньова, Т.В. |
2009 | Вступ до спецфілології | Луньова, Т.В. |
2009 | Вступ до спецфілології. Методичні рекомендації для студентів 1 курсу спеціальностей “6.020203. Філологія. Мова та література (англійська, німецька)”, “6.020203. Філологія. Мова та література (німецька, англійська)” | Луньова, Т.В. |
2009 | Вступ до спецфілології. Методичні рекомендації для студентів, яка здобувають другу вищу освіту за спеціальністю “Педагогіка і методика середньої освіти. Мова та література (англійська)” | Луньова, Т.В. |
Відображення результатів від 1 до 20 із 62
|