DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра образотворчого мистецтва >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8649

Назва: Дитячий малюнок у контексті педагогічних досліджень
Автори: Мужикова, І.М.
Ключові слова: дитяча образотворча діяльність
зображення
вираження
ціннісне ставлення.
педагогічні дослідження
Дата публікації: 2006
Короткий огляд (реферат): Одним із нагальних завдань сучасної професійної педагогічної освіти є підготовка майбутніх фахівців здатних до кваліфікованого керівництва образотворчою діяльністю дітей, яке, в свою чергу, передбачає здатність педагога бачити у дитячому малюнку індивідуальність юного автора як суб’єкта культури; забезпечення умов для духовного спілкування з учнями; розуміння художньо-творчих можливостей особистості; здатність до художньо-педагогічної оцінки результатів дитячої творчості. Статтю присвячено дитячій образотворчій діяльності. Розкрито погляди дослідників на причини її виникнення, з’ясовано основні етапи розвитку, дано їх коротку характеристику. Визначено педагогічні умови керівництва дитячим малюванням.
Опис: Мужикова І. Дитячий малюнок у контексті педагогічних досліджень / І. Мужикова // Імідж сучасного педагога. – 2006. – № 5–6 (64–65). - С. 100–102.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8649
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Muz.2. 06.pdf148,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок