DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2017(19) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8627
|
Название: | Педагогіка партнерства в авангарді суспільних змін |
Авторы: | Яланська, С.П. |
Ключевые слова: | педагогіка партнерства психологія партнерської взаємодії нова українська школа толерантність педагогічне мислення педагогічна активність педагогічна творчість |
Issue Date: | 2017 |
Издатель: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Краткий осмотр (реферат): | Стаття присвячена проблемі педагогіки партнерства в умовах нової української школи. Представлено програму розвитку толерантності, що спрямована на: створення толерантного середовища, партнерської взаємодії між учителем, учнем та батьками, мотивацію до творчої самореалізації, доброзичливого, терпимого ставлення до оточуючих, взаєморозуміння та взаємодопомоги; розвиток позитивного мислення; розкриття здібностей і можливостей особистості в освітньому середовищі.
Розкрито психологічні особливості розвитку педагогічної творчості, що сприяють реалізації завдань педагогіки партнерства. |
Описание: | Яланська С. П. Педагогіка партнерства в авангарді суспільних змін / С. П. Яланська // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 19. – С. 380–384. – (Педагогічні науки). |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8627 |
Appears in Collections: | 2017(19)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|