DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(68) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8512

Назва: Проблема усунення навчальних перевантажень в історії математичної освіти
Автори: Лутфуллін, М.В.
Ключові слова: самостійне розв’язування задач учнями
розвиток мислення
розвиток інтересу до математики
якість математичної освіти
структурування навчального матеріалу
перевантаженість навчальних програм
Дата публікації: 2017
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз згубного впливу навчальних перевантажень на якість математичної освіти, а також на здоров’я учнів, обґрунтовано необхідність структурування змісту навчальних програм, диференціації навчального матеріалу за теоретичною і практичною значущістю у контексті методичної роботи в школі. Розкрито вирішальне значення самостійного розв’язування задач учнями з метою розвитку математичного мислення і зниження рівня навчальних перевантажень.
Опис: Лутфуллін В. С. Проблема усунення навчальних перевантажень в історії математичної освіти / В. С. Лутфуллін // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 68. – С. 162-168.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8512
Розташовується у зібраннях:2017(68)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Lutfullin.pdf199,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок