DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2017(68) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8512

Название: Проблема усунення навчальних перевантажень в історії математичної освіти
Авторы: Лутфуллін, М.В.
Ключевые слова: самостійне розв’язування задач учнями
розвиток мислення
розвиток інтересу до математики
якість математичної освіти
структурування навчального матеріалу
перевантаженість навчальних програм
Issue Date: 2017
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): Проведено аналіз згубного впливу навчальних перевантажень на якість математичної освіти, а також на здоров’я учнів, обґрунтовано необхідність структурування змісту навчальних програм, диференціації навчального матеріалу за теоретичною і практичною значущістю у контексті методичної роботи в школі. Розкрито вирішальне значення самостійного розв’язування задач учнями з метою розвитку математичного мислення і зниження рівня навчальних перевантажень.
Описание: Лутфуллін В. С. Проблема усунення навчальних перевантажень в історії математичної освіти / В. С. Лутфуллін // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2017. – Вип. 68. – С. 162-168.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/8512
Appears in Collections:2017(68)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Lutfullin.pdf199,22 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback