DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2016(66-67) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7541

Назва: Досвід теоретико-методичної діяльності Чиказької експериментальної школи-лабораторії Джона Дьюї
Автори: Кравцова, Н.Г.
Ключові слова: Чиказька експериментальна школа-лабораторія
дидактичні принципи
інтегровані заняття
активні методи навчання
критичне мислення
соціалізація особистості
громадоцентричний заклад
Дата публікації: 2016
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано теоретико-методичну модель педагогічного процесу Чиказької експериментальної школи-лабораторії Дж. Дьюї. Встановлено організаційно-функціональну специфіку школи як відкритого, доступного, громадоцентричного закладу, а також як педагогічної лабораторії, дослідницького центру, структурного підрозділу Чиказького університету. З’ясовано пріоритетність теоретико-методичної моделі педагогічного процесу школи-лабораторії Дж. Дьюї для початкової школи.
Опис: Кравцова Н. Г. Досвід теоретико-методичної діяльності Чиказької експериментальної школи-лабораторії Джона Дьюї / Н. Г. Кравцова // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2016. – Вип. 66-67. – С. 174–180.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7541
Розташовується у зібраннях:2016(66-67)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kravcova.pdf203,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок