DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2016(2ч1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6532
|
Назва: | Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін |
Автори: | Власова, О.І. Ващенко, І.В. Данилюк, І.В. Щербина, В.Л. |
Ключові слова: | соціалізація особистість типи цілісності особистості багатоукладне суспільство суспільство що трансформується міждисциплінарне дослідження |
Дата публікації: | 2016 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено наукові результати, отримані в процесі роботи над науково-дослідною темою «Розвиток цілісної особистості в контексті соціальних змін: соціальні, психологічні та педагогічні аспекти». Автори розкривають зміст та вводять в науковий обіг теоретичну модель
соціалізації і розвитку цілісної особистості в умовах соціальних змін.
Запропоновано до розгляду результати емпіричної верифікації моделі, отримані в процесі аналізу даних дослідження студентів України, проведених у 2015 р. факультетом психології Київського національного університету імені Тараса Шевченка. На основі використання кластерного аналізу
встановлено наявність шести типів особистісної цілісності, характерної для
сучасних українських студентів. |
Опис: | Власова О. І. Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін / О. І. Власова, І. В. Ващенко, І. В. Данилюк, В. Л. Щербина // Психологія і особистість. – 2016. – № 2 (10) частина 1. – С. 116–127. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6532 |
Розташовується у зібраннях: | 2016(2ч1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|