DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(2ч2) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4842
|
Назва: | Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки |
Автори: | Крикля, К.П. |
Ключові слова: | ставлення до себе професійна підготовка самоповага аутосимпатія самозвинувачення самоприйняття самокерівництво саморозуміння оцінна підсистема самоставлення емоційно-ціннісна підсистема самоставлення |
Дата публікації: | 2015 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | У статті викладені результати лонгітюдного емпіричного дослідження, що висвітлюють особливості динаміки самоставлення
майбутніх практичних психологів під час навчання у виші. Вибірка включала студентів психолого-педагогічного факультету спершу
другого, потім третього, четвертого курсів. Встановлено істотне підвищення рівня узагальненого самоставлення студентів від другого до четвертого курсу. Схарактеризовані особливості оцінного та
емоційно-ціннісного ставлення до себе майбутніх психологів та їх динаміка у процесі фахової підготовки. Виявлені статистично значимі відмінності розвитку самозвинувачення студентської молоді
із оцінним та емоційно-ціннісним типами ставлення до себе. Описані аспекти самоставлення майбутніх фахівців, чутливі до коригувальних впливів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4842 |
Розташовується у зібраннях: | 2015(2ч2)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|