DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2015(2ч2) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4842

Назва: Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки
Автори: Крикля, К.П.
Ключові слова: ставлення до себе
професійна підготовка
самоповага
аутосимпатія
самозвинувачення
самоприйняття
самокерівництво
саморозуміння
оцінна підсистема самоставлення
емоційно-ціннісна підсистема самоставлення
Дата публікації: 2015
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): У статті викладені результати лонгітюдного емпіричного дослідження, що висвітлюють особливості динаміки самоставлення майбутніх практичних психологів під час навчання у виші. Вибірка включала студентів психолого-педагогічного факультету спершу другого, потім третього, четвертого курсів. Встановлено істотне підвищення рівня узагальненого самоставлення студентів від другого до четвертого курсу. Схарактеризовані особливості оцінного та емоційно-ціннісного ставлення до себе майбутніх психологів та їх динаміка у процесі фахової підготовки. Виявлені статистично значимі відмінності розвитку самозвинувачення студентської молоді із оцінним та емоційно-ціннісним типами ставлення до себе. Описані аспекти самоставлення майбутніх фахівців, чутливі до коригувальних впливів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4842
Розташовується у зібраннях:2015(2ч2)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Kriklja.pdf414,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок