DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Полтавські хімічні читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27484
|
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
dc.contributor.author | Криворучко, А.В. | - |
dc.date.accessioned | 2025-08-22T08:08:02Z | - |
dc.date.available | 2025-08-22T08:08:02Z | - |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27484 | - |
dc.description | Криворучко А. В. Можливості цифрової інтерактивної дошки
Classroomscreen для організації групової роботи
здобувачів освіти // ХVІІІ Полтавські хімічні читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково- практичної конференції, (Полтава, 12 – 13 березня 2025 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2025. С. 132-134. | uk_UA |
dc.description.abstract | У ефективній організації освітнього процесу закладів загальної та вищої освіти
значну роль відіграють інформаційно-комунікаційні технології. За останні роки
використання цифрових інструментів стало нормою для багатьох вчителів. Особливо
важливими є інструменти для онлайн-співпраці, оскільки відіграють важливу роль у
забезпеченні ефективної комунікації та спільної роботи. Одним із таких інструментів є
цифрова інтерактивна дошка ClassroomScreen, яка містить широкий набір інструментів
для організації групової роботи здобувачів освіти.
Питання особливостей організації групової роботи розкривають у своїх працях
провідні науковці: О.Григорович, Л. Мідак, Н. Шиян, О. Ярошенко та ін. Проблема
формування загальних та предметних компетентностей розглядалася у роботах
Н. Буринської, Л. Величко, А. Грабового, Н. Чайченко, Н. Шиян, О. Ярошенко та ін.
Проблемою розкриття практичних аспектів впровадження цифрових інструментів у
навчанні хімії здобувачів освіти займалися О.Бабенко, А.Криворучко, Н.Титаренко,
Н.Шиян та ін. | uk_UA |
dc.subject | цифрова інтерактивна дошка ClassroomScreen | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | групова робота | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.title | Можливості цифрової інтерактивної дошки Classroomscreen для організації групової роботи здобувачів освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 18 Полтавські хімічні читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|