DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
18 Полтавські хімічні читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27484

Повний запис метаданих

Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКриворучко, А.В.-
dc.date.accessioned2025-08-22T08:08:02Z-
dc.date.available2025-08-22T08:08:02Z-
dc.date.issued2025
dc.identifier.urihttp://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27484-
dc.descriptionКриворучко А. В. Можливості цифрової інтерактивної дошки Classroomscreen для організації групової роботи здобувачів освіти // ХVІІІ Полтавські хімічні читання: Збірник наукових праць Всеукраїнської науково- практичної конференції, (Полтава, 12 – 13 березня 2025 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.] – Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2025. С. 132-134.uk_UA
dc.description.abstractУ ефективній організації освітнього процесу закладів загальної та вищої освіти значну роль відіграють інформаційно-комунікаційні технології. За останні роки використання цифрових інструментів стало нормою для багатьох вчителів. Особливо важливими є інструменти для онлайн-співпраці, оскільки відіграють важливу роль у забезпеченні ефективної комунікації та спільної роботи. Одним із таких інструментів є цифрова інтерактивна дошка ClassroomScreen, яка містить широкий набір інструментів для організації групової роботи здобувачів освіти. Питання особливостей організації групової роботи розкривають у своїх працях провідні науковці: О.Григорович, Л. Мідак, Н. Шиян, О. Ярошенко та ін. Проблема формування загальних та предметних компетентностей розглядалася у роботах Н. Буринської, Л. Величко, А. Грабового, Н. Чайченко, Н. Шиян, О. Ярошенко та ін. Проблемою розкриття практичних аспектів впровадження цифрових інструментів у навчанні хімії здобувачів освіти займалися О.Бабенко, А.Криворучко, Н.Титаренко, Н.Шиян та ін.uk_UA
dc.subjectцифрова інтерактивна дошка ClassroomScreenuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectгрупова роботаuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.titleМожливості цифрової інтерактивної дошки Classroomscreen для організації групової роботи здобувачів освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:18 Полтавські хімічні читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
53.pdf479 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок