DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
17 Менделєєвські читання >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26864

Повний запис метаданих

Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкач, О.М.-
dc.date.accessioned2025-04-11T08:29:25Z-
dc.date.available2025-04-11T08:29:25Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26864-
dc.descriptionТкач О. М. Актуальність використання опорних схем для самостійної роботи учнів під час дистанційного або змішаного навчання // ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання) : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 192-194.uk_UA
dc.description.abstractСпочатку COVID-19, а потім і терористична військова агресія з боку східного сусіда стали серйозним викликом для навчального процесу сьогодення і внесли в нього свої корективи. Більшість навчальних закладів країни перейшли на дистанційну або змішану форми навчання. Що в свою чергу заохочує освітян України здійснювати інноваційні впровадження за порівняно короткий проміжок часу та проводити навчання з застосуванням різних веб-серверів, платформ, ресурсів та соціальних мереж. В той же час з цього приводу виникає багато суперечностей. А саме: - рівень кваліфікації вчителів не завжди співпадає з потребами впровадження інноваційних технологій в системі освіти; - недостатній науково-методичний супровід для впровадження ІКТ технологій, особливо під час вивчення дисциплін природничого циклу; - невідповідність наявних технологічних пристроїв та систем зв’язку мінімальним потребам для проведення максимально ефективного з точки зору ключових компетентностей навчального процесу.uk_UA
dc.subjectсамостійна роботаuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectопорні схемиuk_UA
dc.subjectопорний конспектuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.titleАктуальність використання опорних схем для самостійної роботи учнів під час дистанційного або змішаного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:17 Менделєєвські читання

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
72.pdf505,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок