DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Природничих наук та менеджменту >
Кафедра хімії та методики викладання хімії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
17 Менделєєвські читання >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26864
|
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
dc.contributor.author | Ткач, О.М. | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-11T08:29:25Z | - |
dc.date.available | 2025-04-11T08:29:25Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26864 | - |
dc.description | Ткач О. М. Актуальність використання опорних схем для
самостійної роботи учнів під час дистанційного або
змішаного навчання // ХVІІ Менделєєвські читання (ХVІІ Полтавські хімічні читання) : Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції, (Полтава, 13 – 14 березня 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. Полтава: Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка. 2024. С. 192-194. | uk_UA |
dc.description.abstract | Спочатку COVID-19, а потім і терористична військова агресія з боку східного сусіда
стали серйозним викликом для навчального процесу сьогодення і внесли в нього свої
корективи. Більшість навчальних закладів країни перейшли на дистанційну або змішану
форми навчання. Що в свою чергу заохочує освітян України здійснювати інноваційні впровадження за порівняно короткий проміжок часу та проводити навчання з
застосуванням різних веб-серверів, платформ, ресурсів та соціальних мереж.
В той же час з цього приводу виникає багато суперечностей. А саме:
- рівень кваліфікації вчителів не завжди співпадає з потребами впровадження
інноваційних технологій в системі освіти;
- недостатній науково-методичний супровід для впровадження ІКТ технологій,
особливо під час вивчення дисциплін природничого циклу;
- невідповідність наявних технологічних пристроїв та систем зв’язку
мінімальним потребам для проведення максимально ефективного з точки зору ключових
компетентностей навчального процесу. | uk_UA |
dc.subject | самостійна робота | uk_UA |
dc.subject | змішане навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | опорні схеми | uk_UA |
dc.subject | опорний конспект | uk_UA |
dc.subject | методи навчання | uk_UA |
dc.title | Актуальність використання опорних схем для самостійної роботи учнів під час дистанційного або змішаного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 17 Менделєєвські читання
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|