DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра теорії і методики технологічної освіти >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24388
|
Название: | Використання вебресурсів у формуванні цифрових компетентностей педагогів |
Авторы: | Хоменко, Л.Г. |
Ключевые слова: | вебресурси цифрові компетентності педагоги |
Issue Date: | 2023 |
Краткий осмотр (реферат): | У сучасну цифрову еру веб-ресурси стали невід’ємною частиною освіти. Їх використання є важливим елементом формування цифрових компетентностей педагогів. Це дає можливість освітянам знайомитися з новими інформаційними технологіями, отримувати актуальну інформацію про технологічні новинки і розвивати власні цифрові навички. Означення цифрової компетентності педагога може відрізнятися залежно від автора і контексту, в якому використовується термін [1]. Європейська комісія (2018) трактує цифрову компетентність як набір знань, умінь та настанов, що дає змогу педагогам ефективно застосовувати технології для підвищення якості навчання та освітнього процесу в цілому. Піккерінг і Хендерсон (2017) розуміють під цифровою компетентністю здатність педагога до використання цифрових технологій для покращення навчання та освітнього процесу. Річардсон і Вестгейт (2011) надають таке визначення: «Цифрова компетентність педагога полягає в здатності із застосуванням цифрових технологій створювати нові знання та уявлення про світ». |
Описание: | Хоменко Л. Г. Використання вебресурсів у формуванні цифрових компетентностей педагогів. Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 16 – 18 березня 2023 р.) / Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди. С. 1002-1004. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24388 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|