DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Навчально-науковий інститут іноземних мов >
Multilingual realm >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23893
|
Назва: | SPECIFICITY OF TEACHING ENGLISH WRITING TO THE HIGH SCHOOL STUDENTS WITH DYSLEXIA AT SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN UKRAINE |
Автори: | Рахно, М.Ю. Шрамко, Р.Г. Rakhno, M. Shramko, R. |
Ключові слова: | productive skills motivation dyslexia spelling psychoemotional state продуктивні навички мотивація дислексія написання психоемоційний стан |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | The authors outlines the specific features of teaching English writing to the Ukrainian high school students. In this paper, they describe main issues and challenges and offer various tasks aimed at developing cohesive writing skills. |
Опис: | Rakhno M., Shramko R. SPECIFICITY OF TEACHING ENGLISH WRITING TO THE HIGH SCHOOL STUDENTS WITH DYSLEXIA AT SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS IN UKRAINE. Multilingual realm : зб. наук. пр. методистів, учителів-практиків та викладачів іноземних мов / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. Вип. I. С. 58-61. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23893 |
Розташовується у зібраннях: | Multilingual realm
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|