DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23869

Назва: Використання елементів Су-Джок терапії у роботі сучасного закладу дошкільної освіти
Автори: Снісар, Ю.І.
Ковалевська, Н.В.
Ключові слова: Су-Джок терапія
заклад дошкільної освіти
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): Учені світу дійшли спільної думки: здоров’я людини залежить в основному від чотирьох факторів: системи охорони здоров’я (10%), генетичної спадковості (20%), стану зовнішнього середовища (20%) та способу життя (50%). На жаль, за даними аналізу наукових джерел, наприкінці дошкільного дитинства стійкі нервові розлади фіксуються приблизно в кожної п’ятої, а функціональні – у кожної третьої дитини, що викликає серйозні занепокоєння. Тому велику увагу необхідно приділяти впровадженню в дошкільних навчальних закладах здоров’язбережних технологій. В даний час широкого поширення набула східна медицина [1]. Одним з унікальних методів лікувального впливу, який давно застосовують в азіатських країнах, є Су-Джок терапія. У видозміненому вигляді цю здоров’язбережувальну технологію можна застосувати і в закладах дошкільної освіти. Терапія Су-Джок підвищує захисні сили дитячого організму, фізичну й розумову працездатність, активізує психічні процеси, стимулює розвиток мовлення.
Опис: Снісар Ю. І., Ковалевська Н. В. Використання елементів Су-Джок терапії у роботі сучасного закладу дошкільної освіти. Les tendances actuelles de la mondialisation de la science mondiale. Vol. 2. 2020. P. 58-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23869
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Використання елементів Су-Джок.pdf142,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок