DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23869
|
Назва: | Використання елементів Су-Джок терапії у роботі сучасного закладу дошкільної освіти |
Автори: | Снісар, Ю.І. Ковалевська, Н.В. |
Ключові слова: | Су-Джок терапія заклад дошкільної освіти |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Учені світу дійшли спільної думки: здоров’я
людини залежить в основному від чотирьох факторів: системи охорони
здоров’я (10%), генетичної спадковості (20%), стану зовнішнього середовища
(20%) та способу життя (50%). На жаль, за даними аналізу наукових джерел, наприкінці дошкільного дитинства стійкі нервові розлади фіксуються приблизно в кожної п’ятої, а функціональні – у кожної третьої дитини, що викликає серйозні занепокоєння. Тому велику увагу необхідно приділяти впровадженню в дошкільних навчальних закладах здоров’язбережних технологій. В даний час широкого поширення набула східна медицина [1].
Одним з унікальних методів лікувального впливу, який давно застосовують в азіатських країнах, є Су-Джок терапія. У видозміненому вигляді цю здоров’язбережувальну технологію можна застосувати і в закладах дошкільної освіти. Терапія Су-Джок підвищує захисні сили дитячого організму, фізичну й розумову працездатність, активізує психічні процеси, стимулює розвиток
мовлення. |
Опис: | Снісар Ю. І., Ковалевська Н. В. Використання елементів Су-Джок терапії у роботі сучасного закладу дошкільної освіти. Les tendances actuelles de la mondialisation de la science mondiale. Vol. 2. 2020. P. 58-60. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23869 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|