|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21751
|
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
dc.contributor.author | Москаленко, О. | - |
dc.date.accessioned | 2023-09-19T08:59:00Z | - |
dc.date.available | 2023-09-19T08:59:00Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21751 | - |
dc.description | Москаленко О. Цифровізація освіти як ключовий момент якісної професійної підготовки майбутніх вчителів математики // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 225-227. | uk_UA |
dc.description.abstract | Одним із пріоритетних завдань сучасної педагогічної освіти на всіх її етапах є
активізація та проектування інноваційних педагогічних систем підготовки вчителя,
спрямованих на розвиток готовності педагога до праці у мінливих умовах різноманіття
освітніх програм, підручників й освітніх установ. Розвиток творчого потенціалу
особистості вчителя – запорука підвищення якості навчально-виховної роботи сучасної
школи, тому вагомо підкреслити, що останнім часом актуалізувалося питання підготовки
педагога до інноваційної діяльності (Дубасенюк, 2009).
Проблеми інноваційної діяльності в освіті розглядалися в дослідженнях
С. Гончаренка, Б. Гершунського, В. Краєвського, І. Лернера, О. Пєхоти, С. Сисоєвої, та
ін. Над проблемами застосування інноваційних технологій в освіті працювали такі
вітчизняні педагоги, вчені, як-от: І. Бех, І. Зязюн, О. Киричук, О. Коберник, Н. Кононец,
В. Мадзігон, Л. Петренко, О. Савченко, А. Сологуб, А. Фурман, М. Ярмаченко та ін. | uk_UA |
dc.subject | цифровізація освіти | uk_UA |
dc.subject | освіта України | uk_UA |
dc.subject | підготовка вчителя | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель | uk_UA |
dc.subject | майбутній вчитель математики | uk_UA |
dc.title | Цифровізація освіти як ключовий момент якісної професійної підготовки майбутніх вчителів математики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | 23
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|