DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
23 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21751

Повний запис метаданих

Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаленко, О.-
dc.date.accessioned2023-09-19T08:59:00Z-
dc.date.available2023-09-19T08:59:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21751-
dc.descriptionМоскаленко О. Цифровізація освіти як ключовий момент якісної професійної підготовки майбутніх вчителів математики // Дидаскал : часопис : зб. матер. Міжн. наук.-практ. конф. «Реформування вищої освіти в контексті забезпечення сталого розвитку суспільства», 15–16 лист. 2022 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2022. No 23. С. 225-227.uk_UA
dc.description.abstractОдним із пріоритетних завдань сучасної педагогічної освіти на всіх її етапах є активізація та проектування інноваційних педагогічних систем підготовки вчителя, спрямованих на розвиток готовності педагога до праці у мінливих умовах різноманіття освітніх програм, підручників й освітніх установ. Розвиток творчого потенціалу особистості вчителя – запорука підвищення якості навчально-виховної роботи сучасної школи, тому вагомо підкреслити, що останнім часом актуалізувалося питання підготовки педагога до інноваційної діяльності (Дубасенюк, 2009). Проблеми інноваційної діяльності в освіті розглядалися в дослідженнях С. Гончаренка, Б. Гершунського, В. Краєвського, І. Лернера, О. Пєхоти, С. Сисоєвої, та ін. Над проблемами застосування інноваційних технологій в освіті працювали такі вітчизняні педагоги, вчені, як-от: І. Бех, І. Зязюн, О. Киричук, О. Коберник, Н. Кононец, В. Мадзігон, Л. Петренко, О. Савченко, А. Сологуб, А. Фурман, М. Ярмаченко та ін.uk_UA
dc.subjectцифровізація освітиuk_UA
dc.subjectосвіта Україниuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителяuk_UA
dc.subjectмайбутній вчительuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель математикиuk_UA
dc.titleЦифровізація освіти як ключовий момент якісної професійної підготовки майбутніх вчителів математикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:23

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
79.pdf452,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок