DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20731

Назва: Мотиваційна сфера майбутніх юристів як чинник проектування життєвого простору особистості
Автори: Юдіна, Н.О.
Ключові слова: майбутні юристи
життєвий простір
особистість
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Проблема навчально-професійної підготовки майбутніх фахівців сьогодні є актуальною у зв’язку з тим, що у навчальному процесі студент повинен виступати не як пасивний об’єкт педагогічного управління, а як суб’єкт пізнавальної діяльності, який своєю активністю в значній мірі формує свій життєвий простір у майбутньому. Вивчення мотивації як елемента навчальної діяльності, знайшло всебічне відображення в працях психологів, а саме: уявлення про системний характер (С.Д. Максименко); вплив мотивації на діяльність особистості (В.В. Вілюнас, А. Маслоу); мотивацію навчання студентів та полiмотивованiсть навчальної дiяльностi (В.Ф. Моpгун, С.С. Занюк). Мотиваційна складова навчальної діяльності студента є важливою для дослідження тому, що визначає перспективи подальшого життя студента та є чинником проектування життєвого простору особистості.
Опис: Юдіна Н. О. Мотиваційна сфера майбутніх юристів як чинник проектування життєвого простору особистості // Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості : зб. наук. матеріалів ІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (28-29 квітня 2022 р., м. Полтава). Полтава, 2022. С. 236-239.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20731
Розташовується у зібраннях:Синергетичний підхід до проєктування життєвого простору особистості (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
89.pdf409,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок