DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18441

Назва: Новітні концепції фізичного виховання учнівської молоді
Автори: Даниско, О.В.
Ключові слова: фізичне виховання
учнівська молодь
школяр
оздоровча концепція фізичного виховання
концепції фізичного виховання
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Сучасні трансформаційні процеси у світі як рушійні сили еволюційного розвитку закономірно зумовлюють виникнення кризових ситуацій в освіті, зокрема у системі фізичного виховання школярів. Ситуація загострюється погіршенням стану здоров’я учнівської молоді, зниження в школярів мотивації до фізкультурно-спортивної активності. В умовах реформування та реалізації концепції Нової української школи актуалізується проблема підвищення ефективності фізичного виховання школярів у системі освіти. Інноваційні технології фізичного виховання базуються на різноманітних концепціях. В Україні як цілісні, самостійні системи взаємозалежних ідей і принципів концепції фізичного виховання учнівської молоді сформувалися наприкінці 80-х – на початку 90-х років XX століття. До цього їх складники простежуються у державних програмах з фізичного виховання, в директивних настановах та урядових документах. На початку ХХ століття, завдяки проникності зарубіжних інноваційних теорій і практик фізичної культури, вітчизняна наука збагатилася новими напрямами фізичного виховання учнівської молоді, які умовно можна поділити на кулька груп: 1) орієнтовані на формування особистісних якостей; 2) оздоровчої спрямованості; 3) освітньої спрямованості; 4) тренувальної спрямованості. Розглянемо їх більш детально.
Опис: Даничко О. В. Новітні концепції фізичного виховання учнівської молоді // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С.267-271.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18441
Розташовується у зібраннях:22

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
101.pdf224,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок