DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18441
|
Назва: | Новітні концепції фізичного виховання учнівської молоді |
Автори: | Даниско, О.В. |
Ключові слова: | фізичне виховання учнівська молодь школяр оздоровча концепція фізичного виховання концепції фізичного виховання |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні трансформаційні процеси у світі як рушійні сили еволюційного розвитку
закономірно зумовлюють виникнення кризових ситуацій в освіті, зокрема у системі
фізичного виховання школярів. Ситуація загострюється погіршенням стану здоров’я
учнівської молоді, зниження в школярів мотивації до фізкультурно-спортивної
активності. В умовах реформування та реалізації концепції Нової української школи
актуалізується проблема підвищення ефективності фізичного виховання школярів у
системі освіти. Інноваційні технології фізичного виховання базуються на різноманітних
концепціях. В Україні як цілісні, самостійні системи взаємозалежних ідей і принципів
концепції фізичного виховання учнівської молоді сформувалися наприкінці 80-х – на
початку 90-х років XX століття. До цього їх складники простежуються у державних
програмах з фізичного виховання, в директивних настановах та урядових документах.
На початку ХХ століття, завдяки проникності зарубіжних інноваційних теорій і практик
фізичної культури, вітчизняна наука збагатилася новими напрямами фізичного виховання
учнівської молоді, які умовно можна поділити на кулька груп: 1) орієнтовані на
формування особистісних якостей; 2) оздоровчої спрямованості; 3) освітньої
спрямованості; 4) тренувальної спрямованості. Розглянемо їх більш детально. |
Опис: | Даничко О. В. Новітні концепції фізичного виховання
учнівської молоді // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С.267-271. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18441 |
Розташовується у зібраннях: | 22
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|