DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові праці студентів >
Дидаскал >
22 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18269
|
Название: | Взаємодія викладача і студента у підготовці майбутніх фахівців фізичної культури для роботи з дітьми з інвалідністю |
Авторы: | Фазан, В.В. |
Ключевые слова: | вчитель фізичної культури дитина з особливими потребами дитина з інвалідністю інклюзія майбутній вчитель фізкультури |
Issue Date: | 2021 |
Краткий осмотр (реферат): | Готовність майбутніх учителів фізичної культури до індивідуальної роботи з
учнями в умовах інклюзії тлумачимо як особистісно-професійний конструкт, що
відображає прагнення учителя фізичної культури конструювати моделі та алгоритми
безбар’єрного освітнього процесу, здатність планувати та моделювати, розробляти та
реалізовувати, координувати та варіювати, контролювати та верифікувати різні види
індивідуальної роботи з учнями в умовах інклюзії.
Складовими готовності, що характеризує якість підготовки майбутніх учителів
фізичної культури до індивідуальної роботи з учнями в умовах інклюзії є:
орієнтаційний компонент, який обіймає систему знань студентів щодо
варіативного різноманіття індивідуальної роботи та способів індивідуалізації фізичного
виховання учнів, обізнаності майбутніх учителів фізичної культури із видами інклюзії та
способами її реалізації в освітньому середовищі школи;
технологічний компонент, що вміщує систему спеціальних умінь та навичок,
необхідних для здійснення моніторингу фізичного, психічного та емоційного стану
учнів; комплекс педагогічних технік індивідуального корекційно-оздоровчого та
реабілітаційно-абілітаційного впливу на учнів в умовах інклюзії; |
Описание: | Фазан В. В. Взаємодія викладача і студента у підготовці майбутніх
фахівців фізичної культури для роботи з дітьми з інвалідністю // Дидаскал : часопис : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю «Трансформації вищої педагогічної освіти: світовий і український контекст», 16–17 лист. 2021 р. / Кафедра загальної педагогіки та андрагогіки ПНПУ імені В. Г. Короленка. Полтава, 2021. № 22. С. 51-53. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/18269 |
Appears in Collections: | 22
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|