|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14245
|
Назва: | Обґрунтування та структурування змістово-організаційного блоку методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів |
Автори: | Жамардій, В.О. |
Ключові слова: | змістово-організаційний блок методична система студенти фізичне виховання фітнес-технології |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Пропонується обґрунтування та структурування змістово-організаційного блоку методичної
системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів.
Визначено, що технологія формування змістово-організаційно блоку методичної системи залежить від
комплексної дидактичної мети фітнес-технологій, які будуть обрані і запропоновані студентам як в
освітньому процесі з фізичного виховання, так і в позанавчальній фізкультурно-оздоровчій діяльності.
У комплексній дидактичній меті виокремлено основні цілі, завдання, сформовано зміст фітнес-
технологій, де виділені відповідні елементи знань, умінь, навичок і компетентностей, якими мають
оволодіти студенти. Під кожну мету сформовано зміст фітнес-технологій з їх теоретичними й
практичними компонентами, структурою, видами зв’язку, способами та результатами функціонування
різних процесів фізичної підготовки та створення фізкультурно-оздоровчого середовища. Досліджено,
що для майбутніх педагогів важливим є високий рівень фізичної підготовленості та працездатності,
уміння підтримувати засобами фізичних вправ розумову працездатність, бути здоровими, володіти
вміннями і навичками застосування фітнес-технологій у життєдіяльності. З’ясовано, що освітній процес із
фізичного виховання має будуватися так, щоб застосування фітнес-технологій надавало студентам
можливість виробити власну лінію опанування знань, умінь, навичок, методів розвитку фізичних
якостей, виробити відповідальність за власні результати фізкультурно-оздоровчої діяльності. |
Опис: | Жамардій В. О. Обґрунтування та структурування змістово-організаційного блоку методичної системи застосування фітнес-технологій в освітньому процесі з фізичного виховання студентів / В. О. Жамардій // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. - Вип. 24. – С. 76-80. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14245 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|