DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(24) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14047

Назва: Інноваційні підходи до реалізації технологій ергодизайну в закладах освіти
Автори: Борисова, Т.М.
Ключові слова: ергодизайн
освітнє середовище
технології ергодизайну
ергодизайн освітнього середовища
інноваційні методологічні підходи
транспарентний підхід
партисипативний підхід
диверсифікаційний підхід
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Представлено результати дослідження, спрямованого на обґрунтування змісту технологій ергодизайну та значення інноваційних методологічних підходів (транспарентного, партисипативного та диверсифікаційного) до впровадження технологій ергодизайну в освітньому середовищі.
Опис: Борисова Т. М. Інноваційні підходи до реалізації технологій ергодизайну в закладах освіти / Т. М. Борисова // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. - Вип. 24. – С. 9-14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14047
Розташовується у зібраннях:2019(24)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
BORISOVA.pdf355,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок