DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2019(24) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14047
|
Назва: | Інноваційні підходи до реалізації технологій ергодизайну в закладах освіти |
Автори: | Борисова, Т.М. |
Ключові слова: | ергодизайн освітнє середовище технології ергодизайну ергодизайн освітнього середовища інноваційні методологічні підходи транспарентний підхід партисипативний підхід диверсифікаційний підхід |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | Представлено результати дослідження, спрямованого на обґрунтування змісту технологій ергодизайну та значення інноваційних методологічних підходів (транспарентного, партисипативного та диверсифікаційного) до впровадження технологій ергодизайну в освітньому середовищі. |
Опис: | Борисова Т. М. Інноваційні підходи до реалізації технологій ергодизайну в закладах освіти / Т. М. Борисова // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2019. - Вип. 24. – С. 9-14. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/14047 |
Розташовується у зібраннях: | 2019(24)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|