DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Проектування позитивного життєвого простору особистості >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12978
|
Название: | Перспективи організації логопедичної роботи з підлітками в умовах основної школи |
Авторы: | Губарь, О.Г. |
Ключевые слова: | логопедична робота логопед основна школа підлітки |
Issue Date: | 2019 |
Краткий осмотр (реферат): | Перетворення і розвиток системи існуючих форм логопедичної допомоги та пошук нових, адекватних потребам суспільства, розпочався з 90-х років ХХ століття, разом із проголошенням незалежності України. За останню чверть століття, під впливом суспільства та у відповідь на його основні запити, система логодопомоги зазнала значних трансформаційних змін: з системи спеціального виховання осіб з порушеннями мовлення перетворилася на галузь науково-практичного знання, що має міжсистемні й внутрішньосистемні зв’язки.
Проблемі навчання і виховання дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку присвячено ряд досліджень українських вчених, зокрема: Є. Соботович, В. Тарасун, М. Шеремет, Н. Чередніченко та ін., прикладне значення яких полягає в тому, що значна увага приділялася вивченню впливу мовленнєвих порушень на засвоєння шкільних програм, що сприяло розробці ефективних засобів запобігання і подолання неуспішності, а також формування особистості в цілому. |
Описание: | Губарь О. Г. Перспективи організації логопедичної роботи з підлітками в умовах основної школи / О. Г. Губарь // Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 – 19 квітня 2019 р., Полтава / [упоряд. О. І. Березан]. – Полтава : ТОВ «АСМІ», 2019. – С. 135-137. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12978 |
Appears in Collections: | Проектування позитивного життєвого простору особистості
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|