DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2019(73) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12851
|
Название: | Практична підготовка майбутніх учителів біології до професійної діяльності на основі контекстного підходу |
Авторы: | Довгопола, Л. |
Ключевые слова: | контекстне навчання контекстний підхід квазіпрофесійна діяльність інтерактивні форми організації освітнього процесу ігри-імітації моделювання інтервізії практична підготовка майбутні вчителі біології |
Issue Date: | 2019 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті висвітлено сутнісні характеристики контекстного підходу як основи організації практичної підготовки до майбутньої педагогічної діяльності здобувачів вищої освіти біологічних спеціальностей. Запропоновано інтерактивні форми організації освітнього процесу професійної підготовки майбутніх учителів біології: ігри-імітації (моделювання професійної діяльності) й інтервізії. З’ясовано, що впровадження у процес практичної підготовки студентів-біологів до професійної діяльності вказаних форм і методів взаємодії здобувачів вищої освіти й викладача, сприятиме ефективному розвитку в них власних педагогічних здібностей, набуттю досвіду майбутньої педагогічної діяльності, адаптації до неї, формуванню здатності до творчого саморозвитку й рефлексії. |
Описание: | Довгопола Л. Практична підготовка майбутніх учителів біології до професійної діяльності на основі контекстного підходу / Л. Довгопола // Педагогічні науки : наук. журн. / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 73. – С. 61-66. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12851 |
Appears in Collections: | 2019(73)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|