DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12157

Назва: Системна модерація в закладах освіти як засіб виходу з кризових ситуацій
Автори: Седих, К.В.
Ключові слова: заклад освіти
модераці
криза
кризова ситуація
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): В умовах актуальних соціально-економічних змін в українському суспільстві суттєво ускладнилась і набула ознак кризи взаємодія соціальних систем різного рівня організації. З метою вивчення сутнісних ознак взаємодії в даних системах та її оптимізації, з опорою на синергетичну системну теорію, проводилися дослідження особливостей типів взаємодії в сім’ях та освітніх системах (школі, коледжі, ВНЗ).
Опис: Седих К. В. Системна модерація в закладах освіти як засіб виходу з кризових ситуацій / К. В. Седих // Особистість як суб’єкт подолання кризових ситуацій: психологічна теорія і практика : монографія / за ред. С. Д. Максименка, С. Б. Кузікової, В. Л. Зливкова. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017. – С. 474-496.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/12157
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Седих_ Системна модерація.pdf268,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок