DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра професійної освіти, дизайну та безпеки життєдіяльності >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Дизайн-освіта: проблеми та перспективи >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11319

Название: Педагогічні основи творчої самореалізації майбутніх фахівців професійної освіти
Авторы: Гриценко, Л.О.
Ключевые слова: творча самореалізація
фахівець професійної освіти
професійна освіта
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): У сучасний період якісних перетворень у сфері вищої освіти, самоідентифікації української національної вищої школи в умовах формування єдиного світового освітнього простору і найважливіших парадигмальних змін посилюються вимоги до професійної підготовки майбутніх фахівців професійної освіти. Одним зі стратегічних завдань, окреслених у Національній доктрині розвитку освіти в Україні [5], є створення умов для формування освіченої, творчої особистості, реалізації та самореалізації її природних задатків і можливостей в освітньому процесі.
Описание: Гриценко Л. О. Педагогічні основи творчої самореалізації майбутніх фахівців професійної освіти / Л. О. Гриценко // Дизайн-освіта: проблеми та перспективи : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., (присвячена міжнародному Дню дизайнера), (11–12 квітня 2018 р., м. Полтава) / уклад. Є. В. Кулик, І. В. Савенко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка, каф. основ виробництва та дизайну. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2018. – С. 295-299.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/11319
Appears in Collections:Дизайн-освіта: проблеми та перспективи

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Gricenko.pdf443,95 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback