DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10635

Назва: Естетотерапевтичні засади творчого вияву суб’єктів педагогічного процесу
Автори: Федій, О.Андр.
Ключові слова: естетотерапевтичні засади
творчість
педагогічний процес
Дата публікації: 2008
Короткий огляд (реферат): У даної статті розглядаються основні засади розвитку активної творчої позиції учителя та учня у світлі гуманістичних ідей естетотерапевтичної особистісно зорієнтованої педагогічної парадигми.
Опис: Федій О. А. Естетотерапевтичні засади творчого вияву суб’єктів педагогічного процесу / О. А. Федій // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія : Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2008. – С. 156-162.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10635
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Естетотер. засади творчого вияву.pdf109,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок