DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(9) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10276
|
Назва: | Сутність і шляхи розвитку критичного мислення вчителів загальноосвітньої школи |
Автори: | Шеремет, М.О. |
Ключові слова: | школа вчитель критичне мислення розвиток |
Дата публікації: | 2012 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання формування критичного мислення педагогів сучасної загальноосвітньої школи в контексті підвищення їх професійної майстерності. |
Опис: | Шеремет М. О. Сутність і шляхи розвитку критичного мислення вчителів загальноосвітньої школи / М. О. Шеремет // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2012. – Вип. 9. – С. 328–333. – (Педагогічні науки). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10276 |
Розташовується у зібраннях: | 2012(9)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|