|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(9) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10276
|
| Назва: | Сутність і шляхи розвитку критичного мислення вчителів загальноосвітньої школи |
| Автори: | Шеремет, М.О. |
| Ключові слова: | школа вчитель критичне мислення розвиток |
| Дата публікації: | 2012 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання формування критичного мислення педагогів сучасної загальноосвітньої школи в контексті підвищення їх професійної майстерності. |
| Опис: | Шеремет М. О. Сутність і шляхи розвитку критичного мислення вчителів загальноосвітньої школи / М. О. Шеремет // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2012. – Вип. 9. – С. 328–333. – (Педагогічні науки). |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10276 |
| Розташовується у зібраннях: | 2012(9)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|