DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Витоки педагогічної майстерності >
2012(9) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10276

Назва: Сутність і шляхи розвитку критичного мислення вчителів загальноосвітньої школи
Автори: Шеремет, М.О.
Ключові слова: школа
вчитель
критичне мислення
розвиток
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються питання формування критичного мислення педагогів сучасної загальноосвітньої школи в контексті підвищення їх професійної майстерності.
Опис: Шеремет М. О. Сутність і шляхи розвитку критичного мислення вчителів загальноосвітньої школи / М. О. Шеремет // Витоки педагогічної майстерності : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2012. – Вип. 9. – С. 328–333. – (Педагогічні науки).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10276
Розташовується у зібраннях:2012(9)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Sheremet.pdf187,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок