DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Педагогічні науки >
2018(71) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10158

Название: Ретроспектива дослідження проблеми формування інформаційно-аналітичної компетентності у сучасній педагогічній науці
Авторы: Воробйова, О.
Ключевые слова: педагогічна наука
інформаційно-аналітична компетентність
майбутній учитель
учитель біології
професійні функцій вчителя
складники компетентності
професійна компетентність
Issue Date: 2018
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано сучасні наукові дослідження з питань формування та розвитку інформаційно-аналітичної компетентності у теорії та практиці педагогічної науки. На основі узагальнення літературних даних визначено підходи до співвідношення інформаційного та аналітичного складника у структурі досліджуваної компетентності. Досліджено специфічні особливості професійної діяльності вчителя біології через взаємозв’язок його інформаційної, розвивальної, орієнтаційної, мобілізаційної, конструктивної, комунікативної, організаторської та й дослідницької функцій.
Описание: Воробйова О. Ретроспектива дослідження проблеми формування інформаційно-аналітичної компетентності у сучасній педагогічній науці / О. Воробйова // Педагогічні науки : зб. наук. праць / гол. ред. М. І. Степаненко ; Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2018. – Вип. 71. – С. 178-181.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/10158
Appears in Collections:2018(71)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Vorobiova.pdf89,28 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback