DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Психологія і особистість >
2018(1) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9907
|
Назва: | Особливості академічної мотивації у студентів з різним рівнем метакогнітивної включеності в діяльність |
Автори: | Зайцева, О.О. |
Ключові слова: | академічна мотивація метакогнітивна включеність в діяльність академічна саморегуляція метакогнітивізм когнітивні процеси |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті ставиться задача розглянути особливості академічної мотивації у студентів з різним рівнем метакогнітивної включеності в діяльність, зокрема представлено співвідношення між академічною мотивацією і метакогнітивною активністю. Отримані за допомогою
опитувальника «Академічна саморегуляція» Р.М. Райана і Д.Р. Коннелла та методики діагностики метакогнітивної включеності в діяльність Г. Шроу і Р. Деннисона емпіричні данні довели наявність цього співвідношення. Незважаючи на те, що за
метакогнітивними характеристиками середній і низький рівні відрізняються, за мотиваційними ознаками вони є приблизно
однаковими. Студенти з високим рівнем метакогнітивної включеності в діяльність мають відмінні показники за мотиваційними
ознаками. |
Опис: | Зайцева О. О. Особливості академічної мотивації у студентів з різним рівнем метакогнітивної включеності в діяльність / О. О. Зайцева // Психологія і особистість. – 2018. – № 1 (13). – С. 75-84. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/9907 |
Розташовується у зібраннях: | 2018(1)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|